BULGUR KÖFTESİ VE ÇANTA MİMİ

Author: LUGAS // Category: , ,
Tüm arkadaşlarıma güneşli bir trabzon gününden içten bir merhaba.işler yapıldı.sıra bende.tarifimi yazıp arkadaşalarımı bir gezeyim.yarında misafirim var.şöyle hafif birşeyler yapmak için nette bir tur atacağım.kendisi şeker hastası.
bugünkü tarifim bulgur delisi biri olarak bence harika bir tarif.bu arada sevgili tülinin
sayfasında yeni bulgurlu tarifler keşfettim onlarıda yapacağım inşallah.uğrayın bence sizlerde.
BULGURLU KÖFTE
  • 2 Bardak ince bulgura sıcak su döktüm ve şişmesini bekledim.
  • içine 1 yumurta,karabiber,tuz ve alabildiği kadar un ekledim ve iyice yoğurdum.
  • minicik minicik köfteler yaptık.oğlum ve bacımlan.(resimdeki eller bacıma ait)
  • kaynar suda haşladım.ve servis tabağına aldım.
  • başak bir yerde 1 kuru soğan ve 5 dal taze soğanı sıvıyağda salça ile kavurdum.içine baharat ekledim.
  • maydanozda doğradım ve köftelerle buluşturdum.ve final.afiyetle yedik.

sevgili kardeşim tubacım beni mimlemiş.benimki çanta değil valiz.çocuklar olmadan önce minicik çantalar takardım.ama hele ahsen dilan dan sonra kızkardeşim hediye etti bu çantayı.
içindekiler bunlar ayrıca iki çocuğumada bir takım iç çamaşır ve yedek kıyafet ,su ve gagacık bulunur.

bende sevgiyi, nurşenimi , ve susamçörekotu ablamı,
vede hemşom hülyacığımı vede tatlı arkadaşım aslıcımı
mimledim
kolay gelsinn.bekliyorum heyecanla



0 Responses to "BULGUR KÖFTESİ VE ÇANTA MİMİ"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...