Bu Fotoğraflar Kaçmaz :)

Author: LUGAS // Category: ,
Biliyorsunuz ki dün blog yazarları toplantısına gittim..Birbirinden güzel 29 blogcanla tanıştım :)) Tabii Fotograflarda Çektim..Aslında fotograflar bu kadar değil..Şuan buluşmaya gelen tüm arkadaşlarımızla birlikte bir yerde fotografları topluyoruz.Onlarda gelince sizlere link vericem hepsine bakarsınız..Bu fotograflar benim çektiklerim ve eklediklerim :)

Öncelikle Ceydaya bana bu güzel hediyeyi verdiği için tekrardan teşekkür etmek istiyorum...
Ve Fotograflar.. (Fotografların üzerine tıklayarak büyük hallerini görebilirsiniz)

Fotografta gülen saçında mavi tüllü taç olan Sevgili Ceyda..Bana hediye alan arkadaşım...

Ve Elinde Telefon Olan Arkadaşım Sevgili Tuğba Yemek Kokusu :)


Onuncu Köyün Adamı Mesut Bey..Üzerinde Nazarlık Boncuk Olan :)
















Bu arada fotograflar bitti sanmayın gelecek daha fazlası çok yakında...

0 Responses to "Bu Fotoğraflar Kaçmaz :)"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...