BAYAT EKMEK KÖFTESİ VE BİR ÖNERİ ;)

Author: LUGAS // Category:

Arkadaşlar öncelikle köfteye geçmeden size bir blog önereceğim. Bugün tesadüfen gördüm ve fikir çok hoşuma gitti. Kullanmadığımız kıyafetleri alıp satabileceğimiz bir blog oluşturulmuş. Özellikle çocuk kıyafetleri için çok uygun bence çocuklar çabucak büyüdükleri için onlarca lira döküp aldığımız kıyafetleri 2-3 defa ancak giyebiliyorlar. Bu sayede herkes biraz tasarruf sağlamış olur diye düşünüyorum bir bakın isterseniz. http://ikincielherseyburada.blogspot.com/
Köftemize geçelim, bayat ekmekleri değerlendirebileceğimiz mükemmel bir tarif sevgili sema arkadaşımın bloğunda görüp denemiştim. Çöpe atılacağına değerlendirmiş oluyoruz ekmeklerimizi. Bir kaç tarifim daha olacak bayat ekmekleri değerlendirmek için onları da ilerleyen zamanlarda ekleyeceğim inşaallah.
Malzemeler:
1 adet bayat ekmek içi
1/2 kalıp beyaz peynir
1/2 demet maydonoz
2 yumurta
1 adet küçük boy soğan
tuz ve arzu ettiğiniz baharatlar
un ve ya galeta unu (üzeri için)
Yapılışı: Ekmeğimizi su ile ıslatıp iyice ufalıyoruz. İçine peynir ve soğanı rendeleyerek ilave ediyoruz. Kıyılmış maydonozu, yumurtanın bir tanesini, tuzunu ve baharatlarını ilave edip yoğuruyoruz. Elimizi ıslatarak küçük köfteler yapıyoruz. Yumurtayı bir kaba kırıp çırpıyoruz. Galeta ununu ve ya unu da genişçe bir kaba alıyoruz.
Hazırladığımız köfteleri önce yumurtaya sonra una bulayarak kızartıyoruz.
Benim maydonozum yoktu o gün ekleyemedim birde yumurtaya ve galeta ununa bulamayı unutmuşum öylece kızarttım o şekilde de oldu sizde isterseniz sade kızartabilirsiniz. Benim çok hoşuma gitti kızım da çok sevdi normalde peynir hiç sevmez ama bu şekilde yemiş oldu hem sağlıklı, hem pratik, hem de ekonomik bir yemek mutlaka deneyin derim.
Afiyet olsun.

0 Responses to "BAYAT EKMEK KÖFTESİ VE BİR ÖNERİ ;)"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...