Ayşe 'nin Kurabiyesi

Author: LUGAS // Category:
- Annecim, sana çok güzel bir kurabiye tarifi yazdıracağım, hemen kalemini defterini al,
- Ayşecim sen bu tarifi nereden öğrendin,
- Ben kendim buldum, köpek ve ayıcık ailesine pişirdim çok sevdiler...
- Peki , söyle hemen yazıyorum o zaman.
-Süt , zeytinyağı, şeker, yumurta ve un, hepsini karıştıracağız. Hamur yapacağız.Sonra küçük oklavamızla açıp, kalıplarla şekil vereceğiz.Üzerine çikolata koyacağız, pişireceğiiiz.
- Hadi mutfağa gidelim yapalım bu tarifini,
- Yaşasın! Çok güzel olacak.
***************************************************
1 çay bardağı süt, 1 yumurta , 1 çay bardağı zeytinyağı,2 çay bardağı pudra şekeri, aldığı kadar un, üzerini süslemek için damla çikolata.Malzemeleri kullanarak hamuru yoğurdum . Kızların eline verdim.

Önde kalıpla kurabiyeleri hazırlayan Ayşe.Arka planda Zeynep oklavayla hamur açıyor:) Küçük oklavamız 1 tane olduğu için bu konuda minik! bir tartışma yaşandı. Ama Ayşe aşçıbaşı olarak ağırlığını koydu.Bana sadece tepsiye dizme işi düştü.Tabii bulaşık işinden hiç bahsetmeyeyim.

Bugün aynı kurabiyeleri Carrefour'da görünce şaşırdım. Tatmadım ama görünüşleri aynı idi. Ayşe oyun oynarken gerçekten kurabiye yapıverdi. Büyüdüklerini farkettim...

0 Responses to "Ayşe 'nin Kurabiyesi"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...