23 Nisan Sürprizi

Author: LUGAS // Category:

Ayşe'nin 23 Nisan'da gösterisi var ve heyecanla gün sayıyor.Elbisesi , ayakkabıları, toka ve süsleri! baş ucunda.Uyandığı zaman ilk onları görmek istiyormuş.Çocuk olmak ne güzel. Bu gece hep birlikte mutfağa girip renkli kağıt kek kalıplarıyla 23 Nisan sürprizimizi hazırladık . Mutfak maceramız, havada uçuşan kağıt kalıplar, hangi renk kağıt kalıplar en çok kullanılsın tartışmaları,kek hamurunun tadına bakma ısrarları ile sürüp gitti. Sonunda kağıt kalıplarda ki kekin pişerken bombeleşerek kabarmasını seyretmek heyecanlı oldu.
Tarifi Hersheys' den buldum.Elimde 3 ayrı kağıt kalıp vardı ve kızların isteği üzerine üçünden de kullandım.Büyük kalıp kullanmak daha iyi sonuç verdi(5 cm çapında).Cup ölçüsü için ölçü kapları uygun. Ben alalı çok oldu ama büyük marketlerde bulabilirsiniz.
Spring Surprise Chocolate Cupcakes
Malzemeler
  • 1-1/4 cup beyaz un
  • 1 cup şeker
  • 1/3 cup kakao
  • 1/2 çay kaşığı kabartma tozu (1/2 paket koydum)
  • 3/4 cup su (su içeren ilk kek denemem oldu , ölçüyü biraz azalttım)
  • 1/2 cup zeytinyağı
  • 1 yumurta
  • 1 çay kaşığı vanilya (1/2 paket kullandım)
Üstü için: 200gr labne peyniri(tarifte 1 paket diyor herhalde orada satılanlarda da miktar aynıdır),1/3 cup şeker, 1 yumurta. Kekin üstüne sürmek için tüm malzemeyi mikserde karıştırıp , bir kenara koyun.

Yapılışı
  1. Şeker ve yumurtayı hallettikten sonra, su ve yağı ekleyip, mikserle bir süre karıştırın.
  2. Ayrı bir kapta un, vanilya, kabartma tozu ve kakaoyu karıştırın. Tüm malzemeyi yavaş hızda mikserden geçirin.
  3. Kalıpların 2/3 sini kek hamuruyla doldurun. Üzerine 1 yemek kaşığı kadar peynirli krema ekleyin.
  4. 175 C de önceden ısıttığınız fırında 15-20 dakika kadar pişirin.
  5. Üzerine hindistan cevizi serpiştirin.

0 Responses to "23 Nisan Sürprizi"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...