Yeşil Mercimekli Yayla Çorbası

Author: LUGAS // Category: , , , , , , , , , ,
Bu çorbayı ben yaptım diyemiyeceğim çünkü eşim yaptı..

Hatta bazen eşime blog açsammı diye düşünüyorum pratik ve hızlı tarifler üzerine :))

Çünkü bu konuda çok başarılı ve bana çok yardımcı..

Bana sordu nasıl yapılır yayla çorbası ?

Dedim 1 bardak pirinci 4 bardak suyla haşla birde güzel tuzlu ayran yap (1 litre kadar ayran) :) Haşlanmış daha önceden difrizde olan yeşil mercimekleride ilave et.Salçalı pulbiberli naneli birde yağ kızdır dök üzerine :))

Dedim ve kendi işlerime devam ettim ..

Sonuç bu lezzetli benim lezzetimi aratmayacak kadar güzel bir çorba oldu..

Mis gibi sıcacık yeşil mercimekli yayla çorbası :)

Hadi sizde şimdi bu tarifle doğru mutfağa :)


Not: Genellikle yayla çorbasında yumurtalı terbiyesi yapılır.Ama ben çorbalarda yumurta sevmediğim için kullanmıyorum.Bu nedenle tarifi bu şekilde söyledim..

0 Responses to "Yeşil Mercimekli Yayla Çorbası"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...