tavuklu makarna

Author: LUGAS // Category: , ,

Oğlumun besin allerjisi yüzünden, ek besinlere geçtiğimiz dönem benim için tam bir kabus olmuştu.. Yasak listemiz fazlasıyla uzundu ve ben yiyemediği her gıda için alternatif öğünler yaratmaya çabalıyordum.. Ama insanın bazen basireti bağlanır ya.. İyi bildiği şeyler bile aklına gelmez olur. İşte bu kategori öyle zamanlar için... Tüm besin allerjili bebeklerin, bir gün gönlünce yiyebilmesini dileğiyle..

malzemeler;
2 tane tavuk butu
1 küçük soğan
1 pk. makarna
tuz, k.biber
sıvıyağ
birer fıske maydonoz, dereotu

Öncelikle butları suyla haşlayın iyice pişsinler.. Az miktar tuzunuda atmayı unutmayın.. Sonra makarnaları haşlayın. (haşlarken içine 1bardakta tavuğun suyundan katın daha lezzetli ve besleyici olsun.. yinede tercih sizin) Haşlanan makarnaların suyunu süzün. Tencerede az miktar sıvı yağda rendelediğiniz soğanları pembeleştirin.. Üstüne bıçakla minik minik doğradığınız butları ekleyin az biraz kızarmalarını sağlayın. Sonra maydonoz ve dereotunu iyice kıyın ve ekleyin en son makarnayı katın. Altını kapatıp iyice karıştırın. Ben oğluma bebekliğinden beri sade makarna yedirmedim.. Çünkü kendimde sade makarnayı pek lezzetli bulmam,, çok yavan gelir damak tadıma.. böylesi bir makarnayıda tabak tabak yememek için kendimi zor tutarım :)
Afiyet şeker..

0 Responses to "tavuklu makarna"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...