ŞAŞKIN BEBİŞ

Author: LUGAS // Category: ,

Uzun zamandır blogumdan uzak kaldım. Sadece blogdan değil bilgisayar başına dahi daha yeni oturabiliyorum. Geçtiğimiz ay hayatımda yaşadığım en korkunç aydı. Şubat ayında erkek kardeşimin nişanı dönüşü kaza geçirildi ve iki arabamız pert oldu. Allah'a şükür kimseye bir şey olmadı. Bir hafta sonra kuzenimin eşini 32 yaşında kalp krizinden toprağa verdik. Bir hafta geçmeden babamda beyin tümörü teşhis edildi. 29 Şubat'ta başarılı bir ameliyat geçirdi. Şimdi hastanelerde koşturma durumları yaşıyoruz. İnşallah iyi sonuçlar alır ve bu günleride atlatırız.

Resimde gördüğünüz bebeği çok önce yapmama rağmen bloga ekleyememiştim. Yapımında Maisie Parrish'in kitabından faydalandım. Bir süre sizi bu bebekle başbaşa bırakabilir, blogla ilgilenemeyebilirim. Bu konuda umarım beni mazur görürsünüz.


0 Responses to "ŞAŞKIN BEBİŞ"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...