Sade Kek-Klasik Kek

Author: LUGAS // Category:
Bildiğimiz bir kek.Bazen en sade keki canımız ister.Yani benim ara sıra ister.Hep çocukluğuma dönerim.Çocukken çok severdim bu keki.Biliyorum herkes biliyor ama olsun.Olurda belki unutanlar olur,olurda neden en sadesinden kek tarifi yok diyenler olur...Yani kısaca burada yerini alsın bu tarif dedim.Gelelim tarifimize.

Malzememiz:

3 yumurta
1 su bardağı şeker
Yarım su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı süt
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
2,5 su bardağı un

Yapılışı:Yumurta ve şeker çırpılır.İçine süt, yağ ilave edilir karıştırılır.Un ,kabartma tozu ve vanilyada ilave edilir hepsi karıştırılır.Yağlanmış tepsiye dökülür.Hep tariflerde orta sıcaklıkta fırına sürülür denir ya ben öyle yapmıyorum.Soğuk fırına sürüyorum.170 dereceye ayarlayıp 60 dakika saati kuruyorum.Kendiliğinde kapanıyor.İkide bir kontrol etmiyorum.Yani sonucta sıcak fırına da sürsen soğuk fırına da sürsen oluyor.Kekimiz piştikten sonra sıcak çayle servis edebiliriz.Afiyet olsun.
Ayrıca bu kekin içine canınız neyi istiyorsa ilave edebilirsiniz.Mesela ceviz çok yakışıyor.Ben çok seviyorum.İki renkli kek yapabilirsiniz.Elma tarçın ilave edebilirsiniz.Canınız nasıl isterse .Neyi çok seviyorsanız atın kekin içine güzel lezzetler elde edin.

0 Responses to "Sade Kek-Klasik Kek"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...