Ramazan'da Kısa Bir Mola..

Author: LUGAS // Category:
Sevgili Dostlar..

Hala içerik ekleyemiyorum,Ramazan nedeniyle doluyum maalesef..Dostlarımızın iftar davetleri,ailerimizin davetleri,Benim ve eşimin arkadaşlarına iftar davetim,akşam gezilerimiz ve ramazan etkinlikleri,çay davetlerimiz derken hiç fırsatım olmadı içerik eklemeye..Sadece 6 gün içinde 2 gün evdeydik eşimle ....Birinde arkadaşlarımız vardı soframızda..(Bugünde anneciğimdeyim,ordan Ramazan etkinliklerine katılacağım)

İnanırmısınız fotograf makinamın içi nerdeyse full dolu belki 3 haftadır boşaltmadım içini.. Pc mi açmaya bile vaktim olmuyor çoğu zaman..Vaktim oldugu kısa zamanlardada iki arada bir derede pc yi kapıp sevgili arkadaşım Gülsüm'ü takip ediyorum heyecanla...Kendisi tatilde :) Bana hasret gideriyor tatil fotograflarıyla :)

Sizde mutlaka takip edin derim :)
Birde gözümde büyüyoo o kadar fotograf,gezi fotografları,yemek fotografları ve tarifler..Hazırla hazırla bitmez :)

Hatta artık mümkün oldugunca fotograf bile çekmiyorum daha çok içi dolup bana yük olmasın diye :) Böylede bir durum var yani :) Ramazanda yaptığım yemekleri bile çekmedim :) Vaktimde olmadı diyebilirim ayrıca o koşuşturmada .. :)) Eve geldiğimde çok geç oluyor nasıl uyuduğumu bile bilmiyorum Sahura bile eşimin zoruyla kalkıyorum Çok Yoruluyorum gün boyu..Bide benim minik prensesle ilgileniyorum oda cabası :) Neyse Ramazandan sonra inşallah daha fazla vaktim olur :)

İnşallah makinamı boşaltıp cesaret alırsam çekebilirim daha sonra gezi ve yemek fotograflarını :) Ama Önce Fırsat bulup fotograf makinamı boşaltmam lazım :)

Bu arada ramazan çok güzel geçiyor..Akşam yemeklerini ben,sahurları genelde eşim hazırlıyor..(Sağolsun keyifle yapıyor,ve güzel sahur sofraları ortaya çıkarıyor) Ben ise gözleri kapalı bir şekilde 45 dk - 1 saat geçiyor sonra dayanamayıp uyuyorum tekrar..(Gece 11 - 12 de uyumuş ,Sabah çok erken kalkıyorum 8-9 gibi prensesimin öpücüğüyle..Sağolsun hepimizi o kaldırıyor :))

Şimdilik bu kadar.. Görüşmek Üzere Sevgili Dostlar..

0 Responses to "Ramazan'da Kısa Bir Mola.."

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...