Kaynana Çatlatan Tarifler

Author: LUGAS // Category: ,
Kasım ayının 2. etkinliği ''Kaynana Çatlatan Tarifler'' ,evsahibemiz Lalecik,kolaylıklar diliyorum kendisine.Etkinlik kayınvalide çatlatan türden ama ben kayınvalidemi çok seviyorum,söylemeden geçemedim.
Bu etkinlikte cheesecake,browni gibi tatlıların daha çok olacağını düşündüğümden ben puding türü bir tatlı paylaşmak istedim.

Çikolata Soslu Puding
Malzemeler:
4 kaşık un
1 kaşık nişasta
5 bardak süt
1 bardak şeker
1 paket vanilya
100 ml krema(veya 1 kaşık margarin)
80 gr bitter çikolata
muz,kivi vs. meyve
Süt,şeker,un,nişasta ile karıştırarak muhallebi pişirelim.Kaynayıp muhallebi kıvamı alnca ocağı kapatalım vanilya ve kremayı ekleyelim,5 dk. kadar mikser ile çırpalım.Servis yapacağımız kaselere üzerinde 2 cm boşluk kalacak şekilde dolduralım.! bardak kadar kalınca içine minik parçalara ayırdığımız çikolataları ekleyelim çırpalım.Çikolatalar eriyince vanilyalı pudinglerin üzerini çikolatalı ile tamamlayalım.İstersek vanilyalı ile çikolatalı arasına doğradığımız muz,kivi veya çilek(istediğiniz meyvelere ile değiştirebilirsiniz) ekleyip üzerine çikolatalı sosu dökelim.Ben muz kullandım.Buzdolabında 3-4 saat soğutarak servis yapalım.

0 Responses to "Kaynana Çatlatan Tarifler"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...