havuçlu kek

Author: LUGAS // Category:
Sanıyorum internette en çok aranan kek tarifidir...
Issız Adam'dan sonra daha bir popüler olduğu da kesin..
Ama havuçlu kek benim 14 yıldır favori kekim olup, tarafımdan defalarca yapılmıştır. İçindeki malzemenin zenginliğinden midir, yoksa benim elimden mi bilinmez :) garantili bir tariftir benim için. Her yiyende tarifini ister, daha ne diyeyim...
Bu keki ilk kez Ayhan Annemden yemiştim. Ve hemen tarifini almıştım bende. Aslında elmalı havuçlu kek de diyebiliriz. Çünkü bilinen tariflerin aksine elma içerir.

Malzemeler:
  • 3 yumurta
  • 1.5 sb şeker
  • 1 sb ince rendelenmiş havuç
  • 1 elma rendesi
  • 1 sb ceviz
  • 1 sb çiçekyağı
  • 2.5 sb un
  • 1 tk tarçın
  • kabartma tozu

Geçtiğimiz cuma bu kek, bir kutlama masasında yerini aldı...İşyerinden bir arkadaşımıza bekarlığa veda kutlaması yaptık. Öyle ki hiç evlenmeyecek gibiydi.. bizi şaşırttı gerçekten.. Eee durum böyle olunca, bu kutlama da kaçınılmaz oldu. Bayanlar bir gece önceden çalışıp, nefis yiyecekler hazırladılar.

Bu tür törenlerden pek de hoşlanmayan damat için, nikah öncesi iyi bir ısınma turu oldu aslında:) Kendisine tekrar mutluluklar diliyorum.

0 Responses to "havuçlu kek"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...