hamur kızartması

Author: LUGAS // Category:
Merhabalar :)
Yaklaşık 1 haftadır internete giremiyorum sanıyorum bu haftasonu halledicez ve ben tekrar bloguma ve aranıza geri dönücemmm :)
Sağlıcakla kalın.. Yorum yazan, merak edip soran herkese çook teşekkür ediyorum..


Kahvaltıda, öğle sonrası çaylarında, temizlik yapıp miden kazınmaya başlayınca demli bir çayın yanında, böyle pofidik pofidik hamur kızartması peynir, zeytin, domatesle ne güzel gider..
Fırından hazır hamur alıpta yapılabilir ya da evde mayalı ele yapışacak kadar yumuşak bir hamur yoğurulabilir.
Ben ekmek makinesinde 1 ölçü maya, 1 ölçü tuz, 1 bardak un, 1 bardak su koyarak yoğurtturuyorum kabardıktan sonra koparıp ortasına iki işaret parmağımı sokarak böyle bir delik açıp yuvarlıyorum böyle donut gibi oluyor :)

0 Responses to "hamur kızartması"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...