Fırında Tavuk kanadı/budu

Author: LUGAS // Category:

İşte böyle çıtır çıtır nar gibi kızarmış tavuk resmini koyuveririm aniden.. :)

Biliyorum son günlerde blogumu fazlasıyla ihmal ediyorum ama şu ara fotoğraf makinem olmadığı için pek değişik yemek yapasım yok yapınca üzülüyorum çünkü eski külüstür dijital makinemle evet! dijitalin bile külüstürü olabiliyor... çektimlerim beni sinir ediyor. Bulanık.. titrek.. üçayakta takılamıyor altına yeri yok. Şu ara stoktan idare ediyorum. Zaten makinamında "bana hiiiç bulaşma" der gibi bir hali var :)

Ben artık ona hiç bulaşmayayım di mi?

Yeni makina şart oldu sanki di mi? :))))

Mesaj ulaşmıştır zannerdersem yerine, ee öyleyse tarife geçeyim ben ;)

malzemeler:

500 gr. kanat ve kalça but

1 yemek kaşığı salça

2 yemek kaşığı sıvıyağ

Tuz, k.biber, pul biber,

çok az kekik ve fesleğen

Kanat ve but parçaları bir tencerede 1 litre su koyarak güzelce haşlıyoruz. Fırın tepsisine diziyoruz. Başka bir kapta sıvıyağı salçayla kızdırıp üstüne tavuk suyunu döküp karıştırıyoruz. Sonra bu sosu tavukların her yerine gezdiriyoruz. Fırına vermeden baharatınıda ekleyip 250 derece fırına veriyoruz.( Ara sıra salçalı sosundan alıp tavukların üstüne gezdirerek renk alıp kızarmalarını sağlayın) Sosu azalana kadar yaklaşık 40 dakika pişiriyoruz. Afiyet olsun..

0 Responses to "Fırında Tavuk kanadı/budu"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...