FISTIKLI VE BİSKÜVİLİ İRMİK TATLISI

Author: LUGAS // Category: ,

Misafir gelecek "eyvah ne yapacağım şimdi ? " diye tutuştuğum anlarda ilk aklıma gelen ve kurtarıcım dediğim bir lezzet .. Çok geniş bir sunum yelpazesine sahip olduğundan dolayı benim favorilerim arasındadır sütlü irmik tatlısı.. Çok pratik , yapımı inanılmaz kolay olan ve bir o kadarda lezzetli bu tatlıyı ben yapmaktan çok büyük keyif alıyorum , eşim, kızım ve misafirlerimde yemekten :)) Hemen tarifine geçiyorum
MALZEMELER :
1 litre süt
9 kaşık irmik
14 kaşık toz şeker
1 paket vanilya

YAPILIŞI :
Sütümüzü geniş bir tencereye döküyoruz, , içerisine irmik ve toz şekerimizi ekleyerek karıştırıyoruz ve kaynamaya başladığında vanilyamızı ekliyoruz. Piştikten sonra servis edeceğimiz kaba boşaltıyoruz. Ben bu sefer borcamda değilde prenses tacı kalıbımda servis etmek istedim. Bunun için tatlımızın yarısını kalıbımıza döküp ara katına rondoda çekmiş olduğumuz bizküvileri ve fıstığı ekliyor ve kalan tatlıyıda üzerine döküyoruz ve buzdolabna kaldırıyoruz. Buzdolabında donduktan sonra ters çevirip üzerini istediğimiz şekilde süslüyoruz. Afiyet olsun..

0 Responses to "FISTIKLI VE BİSKÜVİLİ İRMİK TATLISI"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...