Bardak Mantisi

Author: LUGAS // Category: ,
Aslinda bu mantiyi adim adim fotograflarla paylasmak isterdim fakat fotograf çekmeyi unutmusuz. Annemle birlikte yapmistik bu mantiyi çokta basit oluyor aslinda ama iste nasil anlatsam diye düsünüyorum... Çok severek yedigimiz için tekrar yapmamiz fazla sürmese gerek, ki bu sefer tabii fotograflicam adim adim :))



Malzemeler:

  • 1 kg un
  • 1 yumurta
  • tuz
  • su
  • 500 gr kiyma
  • karabiber
  • sogan

Yapilisi: Soganlarimizi rendeleyip kiymamizin içine katalim. Tuz ve karabiber ekleyerek karistirip harcimizi bir kenara alalim. Hamurumuzu yoguralim. Çok civik olmamasina dikkat edelim.
Istedigimiz büyüklükte bezelere ayirip açalim. Su bardagi yardimiyla yuvarlaklar elde edip içine harcimizdan koyalim. Simdi gelelim "nasil anlatsam, nasil anlatsam" dedigim bölüme :)) Harcimizi koydugumuz hamurun ucundan baslayarak bir üst tarafindan bir alt tarafindan iyice bastirarak sekillendirelim. Inanin anlatmasi hiç olmuyor, bu bahaneyle en kisa zamanda yapip fotograflicam...





Aslinda bu manti'nin adi bardak mantisi degil ama annem tarifi alirken adini kaçirmis ve adi bardak mantisi kaldi. Tarifi yakinda..

0 Responses to "Bardak Mantisi"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...