3GÜZEL 3 PASTAve ŞEKERHAMURU YE#38

Author: LUGAS // Category:



HATİCE evladım gibi kardeşim gibi sevdiğim yeğenim umarım hergünü mutluluk,sevinç ve güzelliklerle dolu bir yıl geçirirsin doğum günün kutlu olsun .Kendisi markalara pek düşkündür ben ona marka profesörü diyorum çakmamı orjinalmi hemen anlar bu yüzden ona böyle bir pasta hazırladım.


TÜLAY mutlu bir yıl geçirmeni diliyorum canım iyiki doğdun.



üçüncü pastamda YETER için onuda yeğenlerim kadar çok seviyorum mutlu yıllar canım herşey gönlünce olsun pastayı çiçeklerle süsledim ve çiçeklerin içine sadece birtane gül yaptım gülün anlamı yeter için çok özeldi.




Bu pastaları şekerhamuru ye#38 etkinliğinede yollamak istiyorum
Şeker Hamuru YE # 38pastaların keklerinide kremalarınıda aynı hazırladım sadece üst süslemeleri farklıydı pandispanya tarifi olarak GÜNEBAKAN TARLALARIndan aldığım tarifi uyguladım çok memnun kaldım tarif şöyle
4 yumurta
11,5 kaşık şeker
11,5 kaşık un
1yemek kaşığı kakao
1 paket vanılya
1 paket kabartma tozu
şeker ve yumurta iyice çırpılır elenmiş un ve diğer malzemeler ilave edilir önceden ısıtılmış fırında pişirilir soğuduktan sonra katlarına ayrılır
kreması içinde yine GÜNEBAKAN TARLALARININ vanilyalı pastacı kremasını kullandım HÜLYA hanıma çok teşekkür ediyorum
pastaların bir katına frambuaz bir katınada parça çikolata kullandım.süsleme için evde hazırladığım şeker hamurunu renklendirerek figürler hazırladım bir tanesini şeker hamuruyla kapladım ,birtanesini çikolatalı ganaj ve krem şantiyle,diğerinide renklendirdiğim krem şantiyle kapladıktan sonra şeker hamurundan hazırladığım çiçek ve figürlerle süsledim.

0 Responses to "3GÜZEL 3 PASTAve ŞEKERHAMURU YE#38"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...