Mantarlı Biber Dolması Tarifi

Author: LUGAS // Category: , , , ,

Mantarlı Biber Dolması Tarifi
sebze tarif no:6 Mantarlı Biber Dolması tarifi ; Adı ilk başta ilginç gelsede lezzetiyle sizi kendine aşık edecek bir tarif Mantarlı Biber Dolması tarifi sizde bu sebze lezzetini deneyin.

Malzemeler
1 soğan
30 gr. pirinç (2 yemek kaşığı)
10 gr. yağ (2 silme tatlı kaşığı)
250 gr. mantar
1 yemek kaşığı maydanoz
Tuz, karabiber
1 büyük dolmalık biber
1 tatlı kaşığı nişasta

Hazırlanışı
Soğanı kıyın, pirinç ile yağda 10 dakika kavurun. Dilimlenmiş mantarları ilave edip 5 dakika pişirin.
Maydanoz, tuz, karabiber koyun. Büyük bir dolmalık bibere doldurun, biberin üst kısmını kapak olarak kapatın, 1 su bardağı su ile 20 dakika pişirin, nişasta ile bağlayıp servis yapın.

1 Response to "Mantarlı Biber Dolması Tarifi"

PaSaSofraM Says :
19 Eylül 2011 09:43

Merhaba Arkadaslar sayfamda cok arkadaslarin diyet yemekleri sormasiyla yola cikiyorum, tabiki ben kendimde kilo vermek istedigim icin benim icinde iyi olacagini düsünüyorum. Kisacasi ben diyet yemekleri icin bir etkinlik yapmak istiyorum diyet denince yagsiz tuzsuz yamek yemek ilk akla geliyor halbuki nekadar güzel yemekler yapabiliriz bununlari paylasmak istedigim icinde sizleride davet ediyorum 01.10.2011 baslayip 01.11.2011de biten etkinlige tüm arkadas ve doslarimi takipcilerimi davet ediyorum.

Simdiden kilo vermek isteyen tüm arkadaslarimiz adina yardim ve paylasimlariniz icin cok tsk.ler

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...