Meyve Soslu Elmalı Toplar

Author: LUGAS // Category:


Yücelik ve ululuk sahibi Celil Rabbim hamdolsun üzerimdeki bulutları kolaylıkla dağıtıverdi :)

Dün Sezoş,ben ve kayınvalidem güneşin yüzünü göstermesiyle attık kendimizi yollara ve tüm gün parktaydık, yanıma cüzdanımı almayışım kayınvalideme sürekli "annee çekirdek alalım, anne bi de simit.. Sezoş bi yandan "nenee top alalımm, nenee sütt al bana.." kadın sonunda bir değil iki çocukla gelmişim parka dedi :)))

Hamsolsun bir anne gibidir kendisi, iyi kötü her anımda hep yanımdadır, Allah ondan razı olsun..

Bu akşam ise çok özel misafirlerim var yine ve tarifimi verip hemen kaçmam lazım, lakin değişik bir kek denemem olacak :)

Bu arada geçen postta bahsettiğim arap tatlısı(ımleytütü) merak edenler için tarifi yakında gelicek, ilk kez yedim bende ama bayıldım doğrusu bol cevizli süper bir lezzet..

Elmalı Topların tarifi ise arkadaşım candan tariflerden ama ben çikolata sos yerine meyveli sos döktüm iki şekilde de denenebilir, sevgiler..

Malzemeler

* 4 adet orta boy elma
* 2 paket petibör bisküvi
* kırık fındık
* 1 tatlı kaşığı tarçın
* yarım çay bardağı kadar süt( gerekirse)
* 1 tatlı kaşığı tarçın
* pasta süsü veya hindistan cevizi
* meyveli yada çikolatalı sos

YAPILIŞI:

1. Elmalarımızı rendeleyip rondodan geçirdiğimiz krık bisküvilerimizle beraber yoğurma kalıbımıza alıyoruz.

2. Tarçın ve fındık kırığınıda ilave edip ceiz büyüklüğünde parçalar elde ediyoruz.

3. Hazır sosumuzu pişirip soğuttuktan sonra elmalı toplarımızın üzerine gezdiriyoruz.

4. Üzerlerine pasta süsü serpip servis ediyoruz(ya da hindistan cevizi)

Afiyet olsun...



ve dünden bir kare..



burası ANTALYA...
adı yeter..

0 Responses to "Meyve Soslu Elmalı Toplar"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...