Karnıyarık ,Kıymalı Makarna ve M!M

Author: LUGAS // Category:

Güneşli ve rüzgarlı bir Antalya gününden kucak dolusu selamlarımı yolluyorum hepinize arkadaşlar... Bugün evde durasım hiç yok tarifimi yayınlayıp acilen kaçıyorum, planımda Sezoş'u anneme bırakıp gönlümce gezesim var, görelim mevlam neyler , hayırlısı...
önce tarif ardından mim cevaplarım geliyor..


Karnıyarık içi
Malzemeler
  • 5 orta boy patlıcan
  • 300 gr.kıyma
  • 1 soğan
  • 2-3 diş sarımsak
  • 1 domates
  • 2 yemek kaş. salça(1'i iç harca, 1', üzerine sos olacak)
  • bir kaç tel maydonoz
  • sıvıyağ(kızartmak için),2 yem.kaş.tereyağ(iç harç için)
  • tuz,karabiber,kimyon
Yapılışı
  1. Patlıcanları yıkıyorum ve alaca soyuyorum,kağıt havlu ile kuruluyorum ve sıvıyağda çevire çevire kızartıyorum
  2. Tavaya soğan,sarımsağı minik minik doğrayıp tereyağında kavuruyorum,salça,rendelenmiş domates,kıyma ve baharatları koyup,en son maydonozu ekliyorum.
  3. Kızarmış patlıcanların borcama alıyorum ve bıçakla ortalarından 2 ye bölüyorum ve iç harcı içlerine dolduruyorum, 1 yemek kaşığı salçayı suda eziyorum ve patlıcanların üzerine döküyorum ve 175C fırında üzeri kızarana kadar pişiriyorum.
Makarna için Malzemeler
  • Yarım paket makarna
Hazırlanışı
  1. Makarnayı suda haşlıyorum ve karnıyarıktan artan harça ekliyorum
Not: Kıymam artınca hemen böyle değerlendiriyorum :) israff yokkkkk!!


TATESAL M!M'İM

Sevgili arkadaşım Tatesal'a sevgilerimi, yakışıklı oğluna da öpücüklerimi yolluyorum :)
  1. Bloguna neden bu ismi verdin? = Ne olsun ne olsun derken, eşimin fikriydi açıkcası ;)
  2. Blogu yazarken attığın star tribim? = Yakından tanıyanlar bilir, hep neysem o olmuşumdur ,hep trip görürüm ama trip filan atamam...içimden ne geldiyse o...
  3. En son aldığın garip şey? = Eşime saç tokası...(saç uzatma hevesi sönmedi gitti yaa...)
  4. Şeker gibi olduğum anlar... = Meal okurken..ve namazda son selamı verirken...Sezoş özellikle bekler ve hemen gelip öper ;)
  5. Arkadaşım sormayın dediğim şey? = İkinci çocuk ne zaman (sormayın işte yaw ne acelesi var alalalalaa)
  6. Kendini okutan blog? = Değişik lezzetler sunan ve samimi olduğuna inandığım kişiler
  7. Bu blog sahibi nerelerde görülür ? = Annemde, parkta, alışveriş merkezinde, dışarda bulamadınız kesin evde kek döküyorumdur ;)
İsteyenler üzerine alabilir bu mimi arkadaşlar, öpüyorumm ve artık kaçıyorum...

Sevgiyle kalın...

0 Responses to "Karnıyarık ,Kıymalı Makarna ve M!M"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...