Haşhaşlı Tatlı ve Teşekkür...

Author: LUGAS // Category:

Hareketli bir haftasonunun ardından şükür bugün evimdeyim, kendime söz verdim bugün çıkmayacağıma dair.. Hele cumartesi öyle bir gezmişim ki hala ayacıklarım ağrıyor :D Hoş çok sevdiğim 3 arkadaşımla Antalya'yı talan ettik ve inanılmaz güzel sohbet ettik yani ayak ağrısına değdi diyebilirim, Sezanur' da sağolsun tüm gün kayınvalidemdeydi heheh

Cumartesi de annemdeydi :DD

Sözün özü haftasonu tamamen kendime ayırdım ohhh sefam olsun :)

Haşhaşlı tatlı ise eşimin arkadaşları için yaptığım menüdendi, oldukca beğenildi hele ki benim şu sıralar sürekli yaptığım bir tatlıdır kendisi, tarifin orfinali sormanıza gerek yok Oktay Ustam'a aittir :)

Hepinize güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle geçiyorum tarifime..

Malzemeler

* 4 yumurta
* 1 su bar. şeker
* 1 su bar. sıvıyağ
* 1 su bar. haşhaş
* 1 su bar. irmik
* 1 su bar. un
* 1 paket kabartma tozu
* 1 paket vanilya

Şerbeti için;

* 2 su bar. su
* 1,5 su bar. şeker

Üzeri için;

* 1 paket krem şanti
* 1 su bar. süt

Yapılışı;

1. Şerbeti için şeker ve suyu ocağa alıyoruz, kaynayıp kıvamı gelince ocaktan kenara ılımaya alıyorum.

2. Yumurta ve şekeri iyice köpürene kadar çırpıyorum ve diğer tüm malzemeyi koyup(unu eleyerek) iyice karıştırıyorum, büyük boy borcama döküp 185 C fırında pişiriyorum.

3. Fırından çıktıktan sonra şerbetini döküyorum

4. Krem şantiyi paketin üzerindeki gibi sütle hazırlayıp spatulayla tatlımın üzerine sürüyorum.

5. Buzdolabında 2 saat beklettikten sonra servis edebilirsiniz..

Afiyet olsun..



ve güzel arkadaşım içimdeki kelebekler duygu arkadaşımın bu güzel süprizi için özel olarak teşekkür etmek istedim..

Duygu' cum nesfakemi yeni bardağımla artık daha zevkle içiyorum hele Sezoş ayaklarından hiç çıkartmıyor patiklerini, defter için söze gerek yok çantamdan asla ayırmam artık :D

Rabbim senden razı olsun birtanem, çok teşekkür ediyorum...

Sevgiler...

0 Responses to "Haşhaşlı Tatlı ve Teşekkür..."

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...