Fırında Karnıbahar

Author: LUGAS // Category:



Sebzeyle arası iyi olamayan eşime karnıbahar, pırasa vs nasıl sevdirebilirim derken annemin karnıbahar sosu imdadıma yetişti doğrusu, hem pratik hem de çok lezzetli bir tarif, oldukca da hafif..

Hepinize iyi haftasonları diliyorum ve tarifime geçiyorum..

Malzemeler

* 1 orta boy karnıbahar
* 2 yumurta
* 1 su bar. yoğurt
* 3 yemek kaşığı un
* yarım çay bar. sıvıyağ
* tuz, karabiber, pulbiber
* 1 su bar. rendelenmiş kaşar peyniri

Yapılışı

1. Karnıbaharı parçalara ayırıp tuzlu suda haşlıyorum.

2. Yumurta, yoğurt, un, sıvıyağ ve baharatları iyice çırpıp borcama aldığım karnıbaharın üzerine döküyorum.

3. Pişmesine yakın kaşarları üzerine döküyorum, tekrar fırınlayıp kaşarlar eriyince çıkarıyorum.

Afiyet olsun..

0 Responses to "Fırında Karnıbahar"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...