PAZILI OMLET

Author: LUGAS // Category:

Akdenizlilikten midir bilmiyorum taze ot, meyve, sebze çok seviyorum. Bu aralar tam da pazının mevsimi. Her hafta pazara gittiğimde kesin bir bağ pazı alıyorum. Bu da geçen haftadan. Yumurtayla pazı çok yakıştı. Pazının mevsimi geçmeden bir deneyin derim.

Bu arada Tanyacım sayesinde haberim olan bir güzellikten de bahsetmeden geçemeyeceğim. Sevgili Sardunya bir stüdyo açmış kendine... Herhangi bir sivil toplum örgütüne bağış yapmanız durumunda Sardunya size kendi elleriyle, göznuruyla yapmış olduğu bileklikleri, kolyeleri hediye ediyor. Blogundan dilediğiniz ürünü seçebiliyorsunuz. Bağış 5 tl den az olmayacak ve gönderim size ait olacak. Hem yardım ediyorsunuz hem de hiçbir kazancı olmayan birinden size şahane bir hediye geliyor. Ben kendiminkini seçtim bile. İşte size Sardunyanın ağzından kendi kampanyası :

İnanmayacaksınız ama


İster insan hakları ister kadın hakları ister hayvan hakları ister çevre hakları...
İstediğiniz ürünü ücretsiz almak için kafanıza yatan, içinize sinen dernek/vakıf/sivil toplum örgütüne bağış yapmanız yeter
li... Sağcı, solcu, feminist, anarşist.... Kısıtlamasız.
Bağışınızı istediğiniz yere yapın (goog
le'dan derneklere kolayca ulaşabilirsiniz). Bana yaptım diye e-posta gönderin.
Sonra istediğiniz ürün adresinize postalanacak. Kargo ücreti size ait olacak.
Bu kadar basit.

Yaptığım minnacık şeyleri Stüdyo'da satıyor gibi görünsem de aslında satmıyorum. Siz istediğiniz herhangi bir sivil toplum örgütüne bağış yapın, bana bildirin. İstediğiniz ürünü göndereyim. Kargo size ait. Bağış yaptığımı nerden bileceksin derseniz stüdyo "sütüne vicdanına" prensibine dayalı olarak çalışmaktadır. Maksat iyi niyet:) Maksat sivilleşmek.

Tarif arada kaynamasın:

Malzemeler:
Yarım bağ pazı
3 yumurta
1 adet küçük soğan (küçük küçük doğranmış)
1 yemek kaşığı zeytinyağ
Beyaz peynir (opsiyonel)
Sumak
Karabiber
Tuz

Pazıları iyice yıkayıp doğrayın. Soğanı yağda kavurun. Pazıları da içine atın. Dilediğiniz baharatları atıp 5 dakika daha kavurun. Bu arada bir kapta yumurtayı az tuzla iyice çırpın. Peyniri de ekleyin. Altı açık olan pazıların içine yumurtaları dökün. Önlü arkalı kızarana kadar pişirin.
Afiyet olsun.

0 Responses to "PAZILI OMLET"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...