Papatya Bahçesi Salatası

Author: LUGAS // Category:


Bizim evin balık günleri salı ve çarşambadır. Salı günü Yenilevent pazarından aldığım levrek aynı gün eşim ve benim midemize konuk oldu kısa süreliğine :)
Sadece levrek ile gözüm doymadı 1 kg da sardalya balığı aldım. Dün buğulamasını yaptım. Yarısı bugüne kalmıştı, onun da tavası yapıldı tarafımdan...Yanına salata kaçınılmaz tabii ki. Sebzeleri çok fazla almamaya gayret ediyorum.Çünki, çoğu bozuluyor dolabımda. Turbu da sayıyla aldığımdan 1 tanecik kalmış evde. Neyse uzatmayayım (: Normal bir salata yapımına hazırlanırken, şeytan dürttü. Şöyle en afillisinden bir salata yapayım dedim. Birden aklıma turpları kurabiye kalıplarıyla kesme fikri geldi. Ben papatyalara bayılırım. Dereotu da bana hep papatya sap ve yapraklarını anımsatır. Turptan papatyalarımın sapları da dereotu oldu ve bu salata tabağı çıktı karşıma. Yemeğe de kıyamadım hani, hayatımda ilk kez böyle süslü bir salata yapmıştım çünki...

0 Responses to "Papatya Bahçesi Salatası"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...