MİNİK ALMAN PASTALARI

Author: LUGAS // Category:

Öylece kenarda bekliyorlardı alman pastalarım..Bunları Esram ve Zerrini min birlikte çıkaracakları Kevgir dergisi için hazırlamıştım. Ama kısmet benim sayfama oldu:(

Neyse özenerek fotoğraf çekmiş, özenerek tarif seçmiştim ..Bu konuda bana yardımcı olan halenzemin desteğinide es geçmemek lazım..Canım saol:)..

Gelelim tarifimize çok bereketli olup 2 misafir karşıladım..Birde evcek ve konu komşu, bol bol yemiş bulunduk:) apartmana dağıtıldı:)..Ona göre ölçüyü yarıyamı indirirsiniz üçemi bölersiniz artık o size kalmış:)..Benden söylemesi....



MALZEMELER
yarım kilodan fazla un
30 gr maya
100 gr seker
1 bardak sut
1 cay kasigi tuz
60 gr margarin
Ici icin:Cilek yada ahududu marmeladi(ya da istege bagli baska ic malzemesi) Krema vaya krem şanti..
Uzeri icin:Pudra sekeri
Yapılış Tarifi
Unu genisce bir kaba koyup ortasini havuz gibi acin.Icine ufaladiginiz maya,biraz seker ve biraz ilik sutu ekleyip 15 dakika sicak bir ortamda bekletin. Bu arada yagi eritip sogutun.Kalan sekeri,sutu,tuzu ve yagi unlu karisima ekleyip iyice yogurun.Uzerini kapatip tekrar sicak bir ortamda ,hamur iki kati oluncaya kadar yaklasik 1 saat bekletin.Daha sonra hamuru 1 cm kalinliginda acin ve 7-8 cmlik bir bardak yardimiyla yada hazir kaliplarla hamurdan yuvarlaklar cikarin.Cikardiginiz yuvarlaklari,yagli kagit serilmis firin tepsisine dizin ve tekrar sicak bir ortamda 25- 30 dakika kadar bekletin.Onceden isitilmis 210 dereceli firinda 20 dakika kadar pisirin.Pistikten sonra sogumaya birakin. Aralarını hamburger ekmeği şeklinde kesip marmelat sürün.Ben kendi yaptığım böğürtlen reçellerinden kullandım...Üzerinede çırptığınız krema veya kremşantiden 1 kaşık dolusu koyup üst katını kapayın .. Böylece hepsini aynı şekilde tamamlayın..Üzerlerine süzgeçten pudra şekeri eleyin..Çay saati için değişik bişi olmasına özen gösterdim ...İnanın lezzetleri hazırlarını aratmıyor...Denemenizi tavsiye ederim...Afiyet olsun...

0 Responses to "MİNİK ALMAN PASTALARI"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...