Kış Meyve Salatası

Author: LUGAS // Category:

Bu harika salatayı komşumuz Ayla-Hikmet Ü. çiftinin evinde yemiştim 3 gün önce, tek kelimeyle meyve şöleniydi. Bizim evde de "meyve yemeyen 45 dk sonra 34 yaşına basacak olan afacan eşim" birileri olduğu için hemen bu tarifi uygulamak istedim. Aslında dünkü akşam yemeğinin sonunda yenilecekti...Ben payımı yedim. Amaaa evdeki nazlı afacanım "ben 1-2 saat çalışacağım bilgisayarda sonra yiyeceğim" dedi. Tabii ki bunun "ben bunu yemeyeceğim" demek olduğunu anladım. "O zaman ertesi gün yersin" dedim.
"Tamam",dedi.
Aytaç anneciğim şikayetçiyim :) Bugün de yemedi "oğluş" meyvesini. Seda demişti bana "muzdan başka meyve yemez abim, diğer meyveleri de soyulup önüne gelirse yer." diye. Seda'cığım; soydum, doğradım, parçaladım, içine bal, tarçın bile kattım :) Ama yeee-miii-yooor... Bana da dert oluyor. Ama bizim ufaklık yemesede ben yapacağım bu harika tarifi yine. Evde yiyen biri var nasıl olsa :))

Ben doğuştan anne tabiatlıyım galiba. Birde çocuğum olsa lokmalarını sayacağım.
Ya da peşinde "yeeee, yeee" diye koşturacağım.

Malzemeler:

1 adet nar
1 adet elma
1 adet muz
2 adet portakal (birinin suyu, diğerinin meyvesi)
Tarçın
1 tatlı kaşığı bal (isteğe bağlı)
Hindistan cevizi (isteğe bağlı)
Armut, ayva (isteğe bağlı)

Hazırlanışı:

Tüm meyvelerin kabukları soyulup küp küp doğranır. Tarçın, bal ve hindistan cevizi portakal suyu içinde çözdürülür, tüm malzemelerle karıştırılır. Afiyet olsun.

0 Responses to "Kış Meyve Salatası"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...