Kabaklı, Havuçlu, Patatesli Sarma Börek

Author: LUGAS // Category:
Selamlar, bu aralar spora fena sarmış haldeyim, zayıflamak gibi bir derdim yok şükür ama sıkılaşmak fena olmaz dedim ve plates kardeşliği günlerime geri döndüm.. sabahları tam kızımın caillou(kayu)su çıkınca bende salona geçip atıyorum minderimide yere " all nefessss verrrrrrrrrrrrrr...." Ben geçen yıldan beri yapıyorum(sürekli olmasa da..) gerçekten çok faydasını gördüm, bel fıtığıma hele oldukca iyi geldi diyebilirim...
Bu tarifi de geçen gün programda verdi Ebru Şallı, çocuklar için vitamin deposu bir tarif diyerek, gerçekten de öyle ve Sezanur öyle severek yedi ki :) hele üzerine sarımsaklı yoğrutla...mmmm...

Malz.
  • 3 yufka
  • 2 kabak
  • 1 patates
  • 2 havuç
  • 2 kaşık tereyağı
  • tuz, karabiber ve su
  • üzeri için 1 yumurta sarısı, susam ve çörekotu
Yapılışı
  1. Mazlemeleri rendeleyip(kabağın suyunu sıkın) yağla birlikte tencereye alıyoruz,baharatları ekleyip kavuruyoruz.
  2. Soğuyunca yufkamızı açıp bir kenarına harçtan koyup sarıyoruz ve orta boy borcama gül şeklinde sarıp koyuyoruz, kenarını yapıştırmak için su kullanın.
  3. Kalan iki yufkaya da aynı işemi uygulayıp etrafını sarıyoruz ve üzerine yumurta sarısını sürüp, susam ve çörekotunu serpiyoruz.
Servis önerisi : Üzerine bir kase sarımsaklı yoğurtla inanılmaz güzel oluyor
Afiyet olsun ;)


Sevgili meraklı beti ve tatesal beni mimlemişler cevaplarım inşallah yakında gelecek...
Sevgiyle kalın...

0 Responses to "Kabaklı, Havuçlu, Patatesli Sarma Börek"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...