KABAK GRATEN & KABAKLI BÖREK

Author: LUGAS // Category:



Esra için kütüphane kampanyasına katılıyorsuuz değilmi?..O halde herkesin elele verip Zerrinim'in sayfasını ziyaret etmesi gerekiyor.Hazır gitmişken misssimin doğumgününü de kutlamayı unutmayalım..İYİKİ DOĞDUN ZERRİNNNNNNNNNNNNNNNN.İYİKİ BLOGCU OLDUN ZERRİN..İYİKİ İLK YORUMU BANA YAZDIN ZERRİNN.İYİKİ DOĞDUN İYİKİ DOĞDUN İYİKİ DOĞDUN ZERRİNNNNNNNNN:d Canım arkadaşım doğumgünün kutlu olsun.İyiki seni tanıdım.Diyette olduğun için sana pasta yapamadım..Onun yerine bir dilim börek ikram ediyorum :))kabul et olur mu:)sakın buda kalori deme :)tekrar tekrar iyiki doğdun..

Son pastaların üzerinden şöyle güzel bir börek tarifi vereyim dedim:)..Pastaların arasına lezzet katsın:)Bir kaç gündür , tarifi vermek için sabırsızlanıyorum.Arkadaşımın sayfasında fotoğrafı ilk gördüğümde ilgimi çekmemişti açıkcası, ama malzemeleri okuduğumda ise bir an önce bu böreği yapmalıyım, nefis olur diye düşündüm..Ertesi gün malzemeleri aldım.Fakat yapamadım. 2 gün böreği denemek kısmet olmadı, ama sonuçta gecikmeli de olsa börek benim oldu:)Sıcak sıcak nefis hatta harika bir yemek ..Garnitür olarak sofralara çok yakışacağını düşünüyorum..Değişik ve bir o kadarda yapımı kolay..Herkese tavsiyelerimi sunup,sizleri canım arkadaşım Yüksel'in bloğuna yönlendireceğim..Tarifin orjınaline oradan ulaşabilirsiniz. Buyrun kendimce biraz değiştirdiğim kabaklı börek yada graten tarifi;




MALZEMELER


3 Tane kabak

1 su bardağı süt

1 çay bardağı sıvı yağ

1 yumurta

2 tane yufka

nane ve dere otu ve tuz

1 kase kaşar rendesi ve 100 gr kadar beyaz peynir

YAPILIŞI

Kabakları rendeliyelim .Süt,yağ, yumurtayla karıştıralım.Dereotunu ince ince kıyalım..2 tane yufkayı ufak parçalar haline getirip hepsini kariştıralım .Yağlı borcama dökelim üzerine de kaşar rendesi ve beyaz peynirinini koyalım..Fırın da üzeri kızarana kadar pişirelim..Et yemeklerinin yanında garnitür ,graten olarak,yada tek başına börek olarak afiyetle yiyelim.

0 Responses to "KABAK GRATEN & KABAKLI BÖREK"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...