HINDISTAN CEVIZLI YULAFLI KURABIYE

Author: LUGAS // Category:
Ben Oblatenin türkcesini bilmiyorum,acaba türkce karsiligini bilen arkadaslar varsa bana yardimci olurlarsa sevinirim.Bende tükcesini yazim tarifime :))

MALZEMELER
  • 100 gr. yulaf ezmesi
  • 100 gr. hindistan cevizi
  • 50 gr. ufatilmis badem
  • 200 gr. yag
  • 200 gr. seker
  • 125 gr. un
  • 1/2 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • 1 yumurta
  • yaklasik 40 tane (türkcede ismini bilmiyorum ama kagit helva gibi bir sey :) )

HAZIRLANISI

Yagi isitip yulafin üzerine dökün sogumaya birakin.Un ve kabartma tozu elenerek karisima eklenir.Daha sonra hindistan cevizi,badem,seker,vanilya ve yumurta katilarak karistirilir.Karistiktan sonra ceviz büyüklügünde parcalar alip elle yuvarlak ve yassi bir sekil verilir sonra oblatenin üzerine dizilir,yani kagit helva gibi olan seyin üzerine(cok üzgünüm isminin karsiligini bulamadim).Firin tepsisinin üzerine firin kagidi serdikten sonra hazirlanan kurabiyeler üzerine dizilir.Önceden isitilmis firinda 170-180 °C de 20-30 dak. pisirilir. Soguduktan sonra servis yapilir.Afiyet olsuun.

0 Responses to "HINDISTAN CEVIZLI YULAFLI KURABIYE"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...