HINDISTAN CEVIZLI KURABIYE

Author: LUGAS // Category:
Bu aralar blogumla pek ilgilenemedim,cok yogundum birde ailece yine hastalaninca hic bir sey yapamadim. Tüm ziyaretcilerimin yeni yilini kutlar hersey gönlünüzce olmasini dilerim arkadaslar. Ben hindistan cevizli tarifleri cok severim,daha öncede hindistan cevizli tarif vermistim ama bu hem yapilis hemde icindeki malzeme bakimindan biraz daha farkli.
MALZEMELER
  • 500 gr. hindistan cevizi
  • 4 yumurta beyazi
  • 375 gr. pudra sekeri
  • Kagit helva (isteyen kullanabilir)

HAZIRLANISI

Yumurtanin beyazi sarilarindan ayrilip derin bir kabin icinde mikserle cirpilir.Yumurtanin aki sertlestikten sonra cine azar azar pudra sekeri eklenir,her ikiside iyice karistiktan sonra hindistan cevizi eklenir ve tekrar karisir. Firin tepsisinin icine firin kagidi serilir ve üzerlerine ceviz veya cevizden biraz büyük yassi topaklar yapilir ve kagit helvanin üzerine konur.Kagit helva kullanmak istemeyen firin kagidinin üzerine dize bilir.Bu malzemelerden yaklasik 50 tane kurabiye cikar.Önceden 180°C de isinmis olan firinin icinde yaklasik 30 dak. pisirilir.Soguduktan sorna servis yapilir.Afiyet olsun.

0 Responses to "HINDISTAN CEVIZLI KURABIYE"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...