GÜLLÜ PASTA & ARABA PASTA

Author: LUGAS // Category:
Herkese merhaba ,




Gülistan hanım için, Seyhan la birlikte yaptığımız pastamız.İsmi gibi pastası da güllü oldu.Kendisine yeni yaşında mutluluklar diliyoruz.
.




Minik Egehan için ise, çocukların sevdiği araba pastayı yapmaya çalıştık.Kendisi çok beğendi.Dütt dütt geldi diye evin içinde dolaşması, onu bölesine mutlu görmek, açıkcası bizleride çok sevindirdi.Doğumgünün kutlu olsun Egehan.
.
Sizleri eskisi gibi ziyaret edemiyorum.Nolur beni affedin.Ama en kısa zamanda söz geri dönücem, beni bekleyin anacım:)Allaha şükür sipariş pasta sayımız bi hayli arttı.Ondan arta kalan zamanımla da evimle ilgilenmeye çalışıyorum.Beni merak edenler için söylemek istedim.Herkesi çok özledim.:)
Sevgilerimle

0 Responses to "GÜLLÜ PASTA & ARABA PASTA"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...