Ev Yapımı Biskrem

Author: LUGAS // Category:

Bu kurabiyelere en çok eşim sevindi. Çünki o bir Eti Tutku tutkunudur :)
Aradım taradım, içinde kakaolu krema olan içime sinen bir kurabiye tarifi bulamadım. Riske girdim, temel bir kurabiye tarifine uyguladım. Sonuç, kıtır kıtır ağızda dağılan çakma biskrem :))

Malzemeler:

180-200 gr Sinangil fındık aromalı kekun
80 gr pudra şekeri
60 gr Sana Hamurişi margarin (bu çeşidindeki yağ yüzdesi daha fazla oluyor, başka marka bir margarinde miktar arttırılabilir.)
1 adet yumurta

İçi için: Nutella, şokella vs.

Hazırlanışı:

Hamur için olan tüm malzemeyi karıştırıp yoğuruyoruz. Ele yapışmayacak kıvamı elde edince ikiye böldüğümüz hamurun bir parçasını merdane ile açıyoruz. Her bir kurabiyenin içinde birer çay kaşığı olacak şekilde kakolu kremayı açtığımız hamurun üzerinde 10 cm aralıkla topak halinde bırakıyoruz. İkiye böldüğümüz hamurun diğer parçasını merdane yardımıyla açıp diğer parçanın üzerine bunu koyuyoruz. Kurabiye kalıbıyla çikolata dolgulu kısımlar (zaten kabarık olduğu için belli oluyor) kalıbın ortasında kalacak şekilde kesiyoruz. Arta kalan hamur ile aynı işlemi tekrar ediyoruz. Yaklaşık 20 adet kurabiye elde ediliyor. 180 derece önceden ısıtılmış fırında 10-15 dk kadar pişiriyoruz. Afiyet olsun.

0 Responses to "Ev Yapımı Biskrem"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...