Ayıcık Krep

Author: LUGAS // Category:

Sevgili arkadaşlarım, evimizdeki ufak çaplı tadilat nedeniyle bloğuma ve postları ihmal ettim.
Bu arada bir sürü tarif ve fotğraf birikti.
Bu sabah kahvaltı için hazırladığım tatlı kreplerimi paylaşıyorum. Tarifi doğaçlama oluşturdum. Evde ne zamandır duran haribo jel şekerler ise burun ve gözleri oldu ayıcıkların. Ağzı damla çikolatadan.
Bir ayıcığa ise pudra şekeri serptim :)

Krep tavasını ŞOK'tan aldım. Tanesi 2.90 TL. 2 tane aldım. Böylelikle daha seri pişirilebiliyor krepler.
Krep tavası 15-20 cm çapında.

Malzemeler: (8 adet krep)

1 yumurta
1 çay kaşığı tarçın
1 çorba kaşığı pudra şekeri
1 su bardağı süt
1 su bardağı un
1 tatlı kaşığı kakao

Hazırlanışı:

Kakao hariç tüm malzemeyi çırpma teliyle çırpıyoruz. Krep malzemesinin yarısını başka bir kaba alıp içerisine kakao katıp karıştırıyoruz. Hafif sıvı yağ ile yağladığımız tavaya krep malzemesinden bir miktar döküyoruz. Kakaolu ve beyaz krepler olamak üzere toplam 8 adet krep oluşturuyoruz. Beyaz krebin arasına 1 tatlı kaşığı pekmez koyup kakaolu krebi üzerine koyup dilediğimiz gibi süslüyoruz. Afiyet olsun.

0 Responses to "Ayıcık Krep"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...