Arpa Şehriye Salatası

Author: LUGAS // Category:


Ben çorba ve pilav yapımında nedense arpa şehriyeyi pek tercih etmiyorum. Neredeyse 6 aydır rafta duran şehriyelerle ne yapsam diye düşünürken, kendimce bir salata yaptım. Havucu her yemekte kullandığım için bunada koydum :)

Malzemeler:

1 su bardağı arpa şehriye
5 adet kornişon (küp doğranmış)
1 kutu konserve mısır (135 gr süzme ağırlık)
4 adet konserve mantar (ince doğranmış)
1 adet havuç (kibrit çöpünden iri doğranmış)
1 adet kırmızı biber (julyen doğranmış)
Tuz, zeytinyağı (1-2 yk)
İsteğe bağlı limon suyu

Hazırlanışı:

Arpa şehriyeleri ve havucu aynı anda haşlıyoruz. Süzüp derin bir kaseye alıyoruz. Haşlama suyunu atmayıp aynı suda kırmızı biberi de biraz haşlayıp hafif yumuşak olmasını sağlıyoruz. Mısırları, doğranmış kornişonu, mantarları, kırmızı biberleri karıştırıyoruz. Yağı ve tuzu da ekleyip servis yapıyoruz. Ben limonlu halini daha çok sevdim. Hafif bir yaz salatası olabilir. Gerçi biz kışın yedik ama :) Afiyet olsun

0 Responses to "Arpa Şehriye Salatası"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...