Tanıştırayım Küçük Osman ve Babalar Günü :)

Author: LUGAS // Category:
Küçükken senin adın ne diye sorduklarında "benim adım küçük Osman" dermişim. :)

En iyi babamla anlaşırdım, onunla oynar, en çok da onla kavga ederdim. Babam beni hem çok sever, hem de çok kızdırırdı. :) Ablamla bir olup seni çingenelerden aldık derlerdi. Kimbilir ben onlara ne yaptım ki beni kızdırıyorlardı. :)

Hatırlarım da onunda birlikte pazar sabahları meşhur kovboy filmlerini izlerdik. O zamanlardan belliymiş benim film hastası olduğum. Birde futbol maçlarını izlerdik beraberce, ben renklere göre takım seçerdim. Türk olsun yabancı olsun, hangi takımın rengini beğendiysem o benim takımım olurdu. :)

Babamın siyah deri bir çantası vardı. Onun içinde askerlik ve gençlik resimleri, bir kaç eski belgesi ve hatırası olurdu. O resimlerin arasında bir tanesi favorimdi; babam yeşil askeri üniforması giymiş, elindeki kurdun boğazına yapışmış poz veriyor. O kurdu babamın yakalayıp, boğduğunu düşünürdüm hep. Öyle olmadığını sonradan öğrenmeme rağmen, benim için kurt kapandı o :) ve daha pek çok hatıramız var. Düşündükçe hüzün kaplıyor içimi...Zaman ne kadar da hızlı akıp gitmiş...Resimlere bakıp, dalınca inanamıyorum geçen onca zamana. Şu halime baksanıza. İşte sonunda ben de büyüdüm, yuvadan uçup gittim. Babamın belime kırmızı kurdele bağladığı gün sanki dün, bana yüzmeyi öğretmeye çalıştığı gün sanki eveli gün....Keşke sihirli bir değneğim olsa da zamanı durdurabilsem...

Canım babam, iyi günümüzde de, kötü günümüzde de hep beraberdik, seni canımdan çok seviyorum. Allah nice seneler sağlık, mutluluk versin size ve tüm ana babalara da.
Senin, Necati babamın ve tüm babaların babalar günü kutlu olsun.
Sevgiler Selamlar



**************

0 Responses to "Tanıştırayım Küçük Osman ve Babalar Günü :)"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...