Ramazan Öğrenci İftarı

Author: LUGAS // Category:
Lise öğrencisi olan oğlumun sınıf öğretmeni ve arkadaşları için verdiğimiz iftar daveti ve soframızı zorda olsa görüntüledim.Bütün bir ramazan boyunca davet sofralarımı görüntüleyemeyince bu defa azami gayret gösterdim bu olay için.Davet menümüz öğrencilerin ve öğretmenimizin beğeni ve istekleri gözönünde bulundurularak hazırlanmıştır,bu yüzden zeytinyağlı ve etli anayemek seçeneği mevcut değil listede.Servisin kolay olmayacağını düşünerek bütün çeşitleri masaya sıraladım, çorba sonrası herkes kendi isteğine göre servis yaptı.


Kremalı domates çorbası




Etli arap dolması(Siirt mutfağından) ,dolma için kullanılan kuru acur ve patlıcan Kilis'ten.



Kitel(İçli köfte-Siirt mutfağından)



İftariyelikler






Soslu karışık kızartma




Yoğurtlu kabak salatası




Mevsim salatası




Frambuazlı Güllaç
muhallebi pişirdim.Güllaç yaprakları ve muhallebiyi sırayla serdim,her kata kavrulmuş çekilmiş fındık serptim.Yarısına geldiğinde robotta 3 kaşık şekerle çekilmiş 2 kase kadar frambuazı yaydım güllaç yaprağının üzerine,kalan yufka ve muhallebiyi bitene kadar devam ettim.

0 Responses to "Ramazan Öğrenci İftarı"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...