Peynirli Dilim Borek

Author: LUGAS // Category:
Sabrin sonu selametmis derler ya. Bugun resmen kendimi astim. 70 kisilik anfide cevap verdim, gecen bahsettigim zati muhteremin sorusuna. Ya biz Turkler neden bole Ingilizce denince utanip, cevapsiz kaliyoruz? Beni bilenler bilir, hayatta lafimi esirgemem, can can ceneyimdir aslinda ama derste bir kedi gibi sessiz sedasiz kaliyorum. Bugun cevap verince soruya bir rahatladim. Neyse ben borege geceyim. Inanilmaz guzel ve pratik bir borek. Bu aralar pratik tariflere oyle cok ihtiyacim varki. 1 saat icinde olacak ve yenir hale gelecek sipsak tariflerden bahsediyorum. Iste oyle pratik bir borek tarifi size...

MALZEMELER
2 adet yufka
Beyaz peynir
1/2 bardak sut
Yumurta sarisi
Ssivi yag
1/2 bardak yogurt
Maydanoz
Tuz, Karabiber, Kirmizibiber

YAPILISI
Biraz peyniri yarim bardak sut ve yarim bardak yogurt ile karistirin, icine kiyilmis maydanoz ve siviyag ekleyip, tuzunu ayarlayin ve baharatlari ekleyin. Yufkayi serin ve uzerini harcla islatip, harci iyice yayin. Yufkayi rulo olarak katlayin ve dilimleyip, yaglanmis firin tepsisine dizin. Uzerine yumurta sarisi surup, maydanozla susleyip, iyice kizarana kadar pisirin ve servis yapin.

AFIYET OLSUN

0 Responses to "Peynirli Dilim Borek"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...