NEFESIM

Author: LUGAS // Category:





* Bakalim kac tanesi gercek olacak:

1.Yukaridaki teyzenin yasina gelmeden, hic sinifta kalmadan, universiteyi bitirmek ve mezuniyet toreninde kepimi havaya atabilmek :)

2.Canim oglumun 'annecigim babaanne oluyorsun' dedigini duymak :)

3.Hayatimi roman olarak yazmak :)

4.Mezun oldugumda, cok uzak ve yasam sartlari zor oldugu icin Turk Elciliginin bulunmadigi bir ulkeye, buyuk elci olarak gitmek :)



**Hemen yapabilecegim halde yapmayi neden bekledigimi bilmedigim seyler:

1. Neden elimde bunca imkan varken istedigim kiloya ulasabilmek icin caba harcamadigim.

2. Spor yapmak icin onca salon, alet vs varken etrafimda, neden hala spor yapmaya gitmedigim.

3. Bilgisayar programlari ile ilgili yeni seyler ogrenmek istedigim halde, neden kurslara baslamadigim.

4. Okumak istedigim onca kitap varken, neden okumak icin zaman ayirmadigim.



***Bir daha dünyaya gelmiş olsam seçme şansım olsa:

1. Aslinda boyle bir sansim olmadigini biliyorum tabii ki, bu yuzden pek hayali seyler dusunemiyorum ama oncelikle keske dedigim hic bir hatayi yapmamak icin elimden geleni yapardim sanirim.

2. Annecigimi hic uzmez, universiteyi zamaninda bitirirdim.

3. Asla bu kadar cok yemek yiyip, bunca kiloyu almazdim:)

4. Piyano calmayi sadece ogrenmekle kalmaz, unlu bir sanatci olurdum :)



Benim cevaplarim boyle, sanirim simdi benimde sobelemem gerekiyor 3 kisiyi :)

0 Responses to "NEFESIM"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...