Metrocity Avm Seçilmiş Döner Ve Künefe

Author: LUGAS // Category: , ,
Beşiktaş'a Eşimle Dolaşmaya ve bir kaç alışveriş için gittik..
Dönüştede Benim Favori Mağazalarımdan biri Metrocity'de oldugu için Uğrayalım dedik...
Ayrıca Uzun Zamandır Profesyonel Bir Dslr Fotograf Makinası Araştırması içindeydim..Sonunda Aradığım Makinayı buldum..Ve Kavuştum Makinama..Ben Makinama Eşim İse Mp4'üne.. :)Metrocity Teknosa Ve Bimeks'i dolaştık..Alışverişimizi yaptık..Eee Tüm Gün Gezdik Acıktık..(Aralarda cafelerde atıştırsakta tüm gün yorulmuştuk)Dışarıda döner yemeyen ve mümkün oldugunca yemeyen ben Seçilmiş Döneri her gidişimde favori yiyeceğim olarak tercih ediyorum..Ardından ise Nefis Künefesini...
Metrocity Avm Yolunuz Düşerse Mutlaka Seçilmiş Döneri Deneyin Ve Lezzetin Tadına Varın Derim..Ardından ise Künefeyi Unutmayın..Seçilmiş Döner'in Harika Künefesi

Photobucket


0 Responses to "Metrocity Avm Seçilmiş Döner Ve Künefe"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...