Korsan Prensesler Papatya ve Barbie Pastasi

Author: LUGAS // Category:


Korsan prenseslere büyük küçük pek çok kişi hayran burada. Ben de bu konseptin pembe & siyah renklerine hayran kaldım... Arkadaşım Elçin bu pastayı "Pirate Princess" hayranı patronuna doğum gününde hediye etti. Doğum günü sahibi duyduğuma göre pastayı öyle beğenmiş ki kesmeye kıyamamış ama tadından çok methedilince artık dayanamayıp kesmiş. Daha önce Elçin'in oğlu için de Winnie The Pooh pastası hazırlamıştım. Onunla çalışmak inanılmaz güzel, rahat ve zevkli. Aşağıdaki diğer pastalar da birlikte karar verip tasarladığım pastalar. Kendisi hediyelerin en tatlısı pastaları seçenlerden. :)





Elçin'den pastalarım hakkında hep güzel eleştiriler aldım. Ama biraz daha baskı yapınca şeker hamurunun kalın mı ince mi, pandispanyanın kuru mu ıslak mı olduğu, pasta dolgu kremasından ganaja antep fıstığından meyvelere kadar diğer pek çok konuda da yorumlarını alma fırsatım oldu. Eşinin de inanılmaz bir damak tadı var. Hemen hemen yaptığım tüm değişiklikleri farkederler. Kullandığım şeker hamurunun markasını değiştirdim onu bile farketmişlerdi.:) Tabii bu da kendimi geliştirmemde bana çok yardımcı oluyor.

Yoğun istek üzerine papatyalı pastanın dış kaplamasında kullandığım altlıktan da bahsetmek istiyorum. Son yaptığım düğün pastasında da yine aynı kabartmalı, desenli, silikon, şeker hamuru altlığını kullanmıştım..Yumuşak dokusu yüzünden çok pratik, yapışmaz, kullanışlı bir altlıktır..Şimdiye kadar aldığım en güzel Wilton pasta dekorasyon ürünüdür. Bu ürün Wilton'un yeni çıkardığı ürünlerden biri ve 2 farklı deseni mevcut. Bende sadece yanda gördüğünüz deseni var. Mağaza fiyatı 20$. Fakat şansınız varsa mağaza indirim kuponları sayesinde %40-%50 indirimlerle de ürünleri temin edebilirsiniz. Umarım bilgiler yardımcı olmuştur. İlginiz için çok teşekkürler...


Pembeli beyazlı "papatyalı pasta" Selen için...


"Barbieli pasta"da yeğeni Beste'si için...

Tüm doğum günü sahiplerine ben de buradan nice mutlu sağlıklı yıllar dilerim..
Herkese sevgilerimle

0 Responses to "Korsan Prensesler Papatya ve Barbie Pastasi"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...