KISIR ve COK MUTLUYUM

Author: LUGAS // Category:
Bugun inanilmaz mutluyum. Sinavlarim bitti, tabii iki hafta sonra yine var :) Ama simdilik bitti, hava cok guzel, yarindan sonra okul tatil, sinif ortalamamiz bu donem biraz dussede, yine sinif 3.su oldum (ne kadar istikrarliyim dimi :D), bugun speaking quizi vardi %100 aldim :) Allah'im daha ne istiyim, dimi ama ole mutluyum ki tarifini tarif etmekte zorlaniyorum. Ben en iyisi kisirin tarifini vereyim, bu daha kolay :) Yasemin'in sayfasinda gordugum kisiri inanilmaz begenmistim ve denedim cidden super oldu, sadece benim antep salcasi biraz fazla aci oldugundan cok aci bir kisirdi ama aci sever olarak yinede bayila bayila yedik :) hatta yaninda aci biberde yedik hehehehehe... iste tarif...

MALZEMELER
2 su bardagi kisirlik ince bulgur
3 su bardagi kaynar su
2 yemek kasigi domates salcasi
2 yemek kasigi biber salcasi
5 yaprak kivircik marul
2 adet sivri biber
2 dal taze sogan
Karabiber
Nar eksisi
Zeytinyagi
Tuz

YAPILISI
Tencereye bulguru koyun. Kaynar su ile salcalari iyice karistirin. Salcalar eridikten sonra bulgurun uzerine dokun, hafifce karistirin ve tencerenin kapagini kapatin. Bulgurlar siserken, diger malzemeleri hazirlayin. Marul, taze sogan ve biberleri minik minik dograyin. 1 fincan kadar nar eksisi, 1 fincan zeytinyagi, tuz ve karabiberi iyice karistirin. Yaklasik yarim saat dinlenen bulgura, yesillikleri ve sosu ekleyip, yavasca harmanlayin. Iyice karistiktan sonra servis yapin.

AFIYET OLSUN

0 Responses to "KISIR ve COK MUTLUYUM"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...