KAVRULMUS MOR LAHANA SALATASI

Author: LUGAS // Category:



O kadar yorgunumki, ama bir o kadarda dingin. Nasil oluyor ikisi ayni anda bilmiyorum, sanirim huzur dedikleri bu olsa gerek. Istatistik hicte ole korkulacak kadar zor degilmis. Bugun hocamin sorularina cevap verdim, cok mutlu etti basarmak beni. Salatayla istatistigin bir baglantisi varmi bilmiyorum, o yuzden ben baglantiyi dusunmeden direk yaziyorum. Cok seviyorum mor lahanayi, cigde olsa, kavrulmusta olsa cokca tuketiyoruz. Bu da degisik bir versiyonu mor lahananin. Eminim cok seveceksiniz.


MALZEMELER

1 adet orta boy mor lahana

3 yemek kasigi mayonez

1-2 dis sarimsak

400 gr. yogurt

Tuz


YAPILISI

Istediginiz boy ve irilikte lahanalari dograyin. Derince bir tavanin icine koyun. Uzerine yarim su bardagi kadar su ilave edip, kisik ateste kavurun. Lahanalar ne cok sert, ne de cok yumusak olacak. Ikisinin ortasi bir kivamda kavrulmali. Kavrulan lahanalari biraz tuzla karistirin. Soguduktan sonra, yogurt ve sarimsagi iyice karistirip, uzerine ilave edin. Mayonezide ekleyip, iyice karistirin ve servis tabagina koyup, servis yapin.


AFIYET OLSUN

0 Responses to "KAVRULMUS MOR LAHANA SALATASI"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...