KARISIK ORMAN MEYVELI PASTA ve OKUL ACILDI

Author: LUGAS // Category:
Okulun serefine degil canimmmmm, aksama misafirlerim varda o yuzden yaptim bu pastayi :) Ikinci doneme bugun basladim, duygularimi gunlugume yazdim, oradan okursunuz artik. Bu pasta icin inanilmaz duygular besledigimide ifade etmeden gecemeyecegim. Inanilmaz bir sevgi var bende orman meyvelerine karsi. Franbuaz, bogurtlen, yaban mersini ve frenk uzumu, he birde cilek vardi icinde. Avuc avuc yemek gelsede icimden, tuttum kendimi. Pastayla yiyecegim cunku :) Pastanin yapilisi cok kolay oldu gercekten ancak hazirlik yapiyorum o yuzden tarifi aksam yazacagim, malum misafirlerim gelecek ya :) Ama sunu soyliyebilirim, bu pasta icin gercektende cok bekledim. Gecen yil bir kez QTU (Market)'da buldugum dondurulmus meyveleri, bir daha bulamamistim ama gecen haftaki market alisverisimde dondurulmus urunler reyonunda, farkli bir marka ile satildigini gordum. Arnavutluk'taki arkadaslara duyurulur. Ben bu meyveleri cok sevdigimden, bulunca bayram ettim adeta. Bana kalsa hepsini alacaktim ya :) esim zor tuttu beni, sadece 3 tane alabildim heheheheh :DDD Bu arada pastanin uzerini Wilton'un pasta ustu susleme ekipmanlariyla susledim, fiyatida cok uygun Pasta Malzemeleri Online Satis Sitesinden almistim bu kaliplari gecen yil, tavsiye ederim. Aksam olsa biran once, pastayi yesek diye sabirsizlikla bekliyorum...
MALZEMELER
Pandispanya Icin
4 yumurta
4 kahve fincani seker
5 kahve fincani un
2 yemek kasigi sut
2 yemek kasigi sivi yag
1 paket kabartma tozu

Ic Malzemeleri
2 paket krem santi
200 gr. sut kremasi
1 paket Dr. Oetker krema sertlestirici
Sut
Franbuaz
Yaban mersini
Frenk uzumu
Bogurtlen
Cilek
Kakao (uzerini suslemek icin)

Kullanilan Malzemeler
2 adet ayni boy kalip
Pasta ustu susleme sablonu
Pasta katlandirici aparat
Yagli kagit
YAPILISI
Seker ve yumurtalari iyice cirpin. Diger malzemeleri ekleyip, tahta kasikla iyice karistirin. Ayni boy iki kalibin icini sivi yagla yaglayin ve tabanina yagli kagit yerlestirip. yagli kagidin uzerinide yaglayin. Pandispanya harcini ikiye bolup, iki kaliba paylastirin. 180 derece firinda 40 dakika pisirin ve pistikten sonra firin kapagini acip 15 dakika dinlendirin. 1 Paket krem santiyi, 1 su bardagi sutle iyice cirpin, icine sut kremasi ve krema sertlestiriciyi ekleyip, iyice cirpin ve buzdolabinda iyice sogutun. Diger krem santiyide 1 su bardagi sutle iyice cirpin ve diger krema sertlestiriciyi ilave edip, iyice sertlesene kadar karistirin. Iki ayri pandispanyayi, kek katlandirici ile ikiye bolun ve her katini su ve cilek suyu karisimi ile islatin. Servis tepsisine ilk pandispanya katini koyun ve sut kremasi olan karisimdan surup, meyvelerden yerlestirin. Her kati ust uste koyup, krema surun ve meyveleri yerlestirin. En ust kati koyduktan sonra sadece krem santili kremayi surup, pastanin uzerini kaplayin. Pasta ustu susleme sablonunu pastanin uzerine hafifce yerlestirin ve ince elekle kakao serpistirin. Cok yavas hareketlerle sablonu kaldirin. Pastanin bir kosesine birkac tane meyve koyarak susleme islemini bitirin. Pastayi bir gece buzdolabinda dinlendirdikten sonra servis yapin.


AFIYET OLSUN



0 Responses to "KARISIK ORMAN MEYVELI PASTA ve OKUL ACILDI"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...