INCIR DOLMASI

Author: LUGAS // Category:

Kendimi oyalayabilecegim tek yer mutfagim artik. Bugun surekli yemek yaptim, evi topladim oylece gecirdim zamani. Aksam olunca tek favorim Var misin, Yok musun bu aralar. Vakit nasil geciyor anlamiyorum onu izlerken. Dun aksam ilk kez Ingilizce'nin kapagini actim. 50 soruluk bir test cozdum, moral oldu bana. Esimle birlikte oturduk benim icin planlar yaptik, gelecegimiz icin yeni kararlar aldik. Hangisi gercek olur yada olmaz bilemiyorum. Oldukca yazacagim zaten. Canim hic bir sey istemediginden gunlerdir evimi supurmemistim bile, bugun dip bucak temizlikte yaptim, yemeklerimde hazir :) Hadi buyrun bize oturmaya, size ikram edebilecegim incir dolmamda varrrrr...
MALZEMELER
Incir
Iri dovulmus ceviz ici
Hindistan cevizi
YAPILISI
Incirleri ilik suda bekletin ve iyice yikayip, ortalarini acin. Icirlerin icine iri dovulmus ceviz ve hindistan cevizi doldurup, servis yapin.
AFIYET OLSUN

0 Responses to "INCIR DOLMASI"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...