FISTIKLI SEBZELİ PİLAV

Author: LUGAS // Category:
Ben göz kararı kulandım malzemelerimi ama yaklaşık ölçü çıkararak yazmaya çalışacağım. 750 gr. pirinç 300-400 gr. kuzu eti 100 gr. antep fıstık içi(tuzsuz) 2 havuç rende yarım su bardağı konserve bezelye yarım su bardağı konserve mantar(doğranmış) yarım su bardağı dere otu yarım su bardağı maydonoz tuz 1 çay kaşık karabiber 1çaykaşık tarçın Hazırlanışı: Etleri iyice pişinceye kadar haşlıyoruz. Etleri sudan çıkarıp kalan suyla önceden ıslattığımız pirinçle sade pilav pişiriyoruz.Pilav pişerken rendelenmiş havuçları bir kaşık sıvıyağda yumuşayana kadar soteliyoruz.Pişen pilavı BüYük bir tepsiye döküyoruz ve diğer bütün malzemeleri üzerine döküp harmanlıyoruz.Tekrar pişirdiğimiz tencereye alıp bir süre demlendiriyoruz.Üzerine eklenen malzemelerin ölçüsünde isteğinize göre oynama yapabilirsiniz.Ben havuç ve fıstığı bol kullanmıştım mesela ,dereotunuda sevdiğimden biraz fazlalaştırdım.Hem sunumu hem lezzeti güzel bir pilav. Tarçın mutlaka koyun çok güzel bir rayiha veriyor. Afiyet olsun.

0 Responses to "FISTIKLI SEBZELİ PİLAV"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...