EVIM EVIM GUZEL EVIM

Author: LUGAS // Category:
Insanin iki parca esyasi nerdeyse yuvasi orasiymis ya, iste aynen oyle bizde evimizi cok ozledik. Gurbetlik zor, yine gozyaslarimiz sel oldu akti anacigimla ayrilirken. Anneannecigimi once Allah'a, sonra onlara emanet ederek biraktim Turkiye'de. Yegenim, minik melegim kocaman olmus. Anneannem birazda ona bakacak simdi. Anneannemin yoklugu eve girince dokundu cok, her yerde o var sanki cikiverecek odalarin birinden. Her yerde bir anisi, bir hatirasi kalmis, aglamamak kolay degil simdi. Ev isi, yerles, temizlik derken Cuma'dan bugune hizla gecti gunler, bakalim bundan sonrasi nasil gececek. 10 ay var, Allah omur versin, saglik versin insaallah yine gorusecegiz ama ben simdiden gun saymaya basladim desem... Yazin dolu dolu gecti aslinda, ama oyle hizli gecti ki, hala inanamiyorum, daha dun gibi valiz topluyodum, simdi dondum gibi geliyor. Yazi bos gecirmedim elbette anilarla birlikte, fotograflar ve tabiiki guzel mamalar ve dogum gunu pastalari biriktirdim size. Yakinda onlarida tek tek yayinlayacagim. Herkese yeni yayin doneminden merhabalar, kucak dolusu sevgiler...

0 Responses to "EVIM EVIM GUZEL EVIM"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...