Çikolata Fabrikası

Author: LUGAS // Category:


Bir çikolata fabrikasında (Farris and Foster's Chocolate Factory) gönüllü çalışmaya başladım. Nasıl yani gönüllü? :)
Şöyle; hiç para almadan sadece çikolata dükkanının o muhteşem kokusunu içime çekebilmek, yeni bişeyler öğrenebilmek, tecrübe kazanabilmek için bedavaya çalışmaya karar verdim.



Aslında aradan bir iki hafta geçtikten sonra sayfama yazacaktım bu güzel haberi ama dayanamadım. Beni yorumları ile hiç yanlız bırakmayan bir okuyucum, sevgili Serap da sorunca durumu sıcağı sıcağına yazayım istedim. Ne kadar devam edebilirim şimdilik hiç bilmiyorum, benim programım karşı tarafın programı uygun olduğu sürece haftanın belli günlerinde part time olarak çikolata fabrikasına gitmek isterim ama yine de herşey nasip kısmet.

Şimdilik çikolata çanakları, ganaj yapımı, yıkama yardım vb. işlerle işe başladım. Başta Foster olmak üzere herkes çok yardım sever ve eğlenceli. Çok sıcak bir ortam.



Çikolata dükkanından çıkıp eve gelince de kendi butik çikolata işlerimi yapıyorum. Malum sevgililer günü için de geri sayım başladı. Sevgililer günü için her ne kadar butik pasta hazırlansada ben en çok bu özel güne çikolataları yakıştırıyorum. ;)

Neyse benden haberler böyle, her nerde olursa olsun butik pasta ve çikolatalara devam. :) Haftaya sayfama kısmetse yapacağım son pastaları eklerim. O zamana kadar kendinize çok iyi bakın.

Herkese sevgilerimi gönderiyorum.

0 Responses to "Çikolata Fabrikası"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...