Bol Vitamin Bol Salata

Author: LUGAS // Category:

Su ara en cok yedigim sey salata. Resmen doymuyorum, iste su yarisini gordugunuz salata tabagini resmen yidim, bitirdim :) Salata gibisi yok, hele kisin cok ariyorum ben salatayi. Soframizdan hic eksik olmuyor. Gerci domateslerde renk bile kalmadi son aylarda ama onsuzda olmuyor iste :) Bugun writing sinavim var :( Ne yalan soyliyeyim, hic calismak gelmedi icimden, oyle bir goz gezdirdim, simdide biraz bakip, sinava gidecegim. Yarinda Portfolio dersi var, onda da okudugum kitabi anlaticam, gazete yazisi anlaticam, quiz olacagiz, yilbasinda ne yaptik onu analatacagiz, yani konusacagizda, konusacagiz. Hazirlik zor, umarim diger siniflara gecince bu kadar zor olmaz...
MALZEMELER
Havuc
Mor Lahana
Zetin Yagi
Siyah Zeytin
Domates
Limon
Tuz
YAPILISI
Lahana ve havuclari istediginiz sekil dograyin veya rendeleyin. Limonun suyu, zeytin yagi ve tuz ile harmanlayin. Zeytin taneleri ve domates dilimleri ile susleyip, servis yapin.
AFIYET OLSUN

0 Responses to "Bol Vitamin Bol Salata"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...