Bir Pazar Kahvaltısı Lezzeti-Baharatlı Yumurta...

Author: LUGAS // Category:

















Malzemeler:
Kişi sayısına göre ya da istenildiği kadar yumurta (ben 4 yumurtalık tarif veriyorum)
1 çay kaşığı:
Tuz
Karabiber
Kırmızıbiber
Pul biber
Biberiye
Nane
Kekik

İstenilen başka baharatlar varsa eklenebilir
Yarım çorba kaşığı biber salçası (Ben domates-biber karışık salça kullandım.)
Yarım çay bardağından biraz fazla su
1 çorba kaşığı tereyağı (Ben zeytinyağı koydum)

Yapılışı:
Yapışmaz tavaya yağ ve salça konur, salça su ile ezilip sulu bir kıvam verilir. Çok az kaynatılıp salçanın ekşiliği giderilir. İçine düzgünce yumurtalar kırılır. Tüm baharatlar sırayla yumurtalara serpilir. Beyazları pişene kadar ağzı kapalı olarak pişirilir.

0 Responses to "Bir Pazar Kahvaltısı Lezzeti-Baharatlı Yumurta..."

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...