Zeytinyağlı Enginar

Author: LUGAS // Category:
Zeytinyağlı Enginar

Uzun süren araştırmalar sonunda nihayet yeni bir fotoğraf makinası alabildim :))) Makinam Fujifilm Finepix S7000. Gerçi aldığım makina hakkında araştırma yapmamıştım; düşündüğüm birkaç model vardı. Onlara göre bazı artılarını görünce bir de deneme çekimi yapınca almaya karar verdik. Şimdilik çok memnunuz makinadan, umarım bir sorun yaşamayız.

Makinayı yeniledim ama hafta sonu ne yemek yapsam da resmini çeksem diye karar vermek o kadar zor oldu ki... Sonunda markette enginarları görünce enginar pişirmeye karar verdim. Tarif Sevgili Mine'nin sitesi teatime'dan. Ben enginarları temizlenmemiş olarak aldım. Lezzet Dergisinin sitesindeki anlatıma göre temizlemeye çalıştım ama pek başarılı olamadım;kenarlarını fazla kesmişim. (Nasıl temizleneceği burada ). Ama bu sayede ilk defa enginar yedim ve çok beğendim.

0 Responses to "Zeytinyağlı Enginar"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...